Anasayfa  »  Sosyal Bilimler Enstitüsü »  İşletme Doktora Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ1 + UYGULAMA (Saat)AKTS
PAZARLAMA KURAMI İŞLD637 Birinci Yarıyıl (Güz)-Birinci Yarıyıl (Güz)-Birinci Yarıyıl (Güz)-Birinci Yarıyıl (Güz) 3 + 0 10

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİDoktora
DERSİN YILI1
YARIYILBirinci Yarıyıl (Güz)-Birinci Yarıyıl (Güz)-Birinci Yarıyıl (Güz)-Birinci Yarıyıl (Güz)
AKTS10
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)IProfesör Doktor Zeliha Eser
Profesör Doktor Feride Bahar Işın
Profesör Doktor Zafer Erinç Böge
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Pazarlamanın bir felsefemi yoksa bir fonksiyon mu olduğunun farkına varabilirler
2) Pazarlama kuramının temelinde yer alan disiplinleri kavrayabilirler.
3) Pazarlamanın teorik alt konularını öğrenirler.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Pazarlama Kuramlarına Genel Bir Bakış
2. Hafta Pazarlamada Tarihsel Araştırmanın Tarihi, Pazarlama Etiği
3. Hafta Pazarlamanın Ekonomik Temeli, Pazarlamanın Psikolojik Temeli
4. Hafta Pazarlamanın Sosyolojik Temeli, Pazarlamanın Kültürel Temeli
5. Hafta Pazarlama Karması
6. Hafta Pazarlama Stratejisi, Hedef Pazar Stratejisi
7. Hafta Tüketici Davranışı
8. Hafta Ara Sınav
9. Hafta İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme, İlişkiler ve Ağlar
10. Hafta Sosyal Pazarlama Teorisi
11. Hafta Perakendecilik Teorisi
12. Hafta Sürdürülebilir Pazarlamaya Kurumsal Bir Yaklaşım
13. Hafta Marka Değeri
14. Hafta Hizmet Pazarlaması
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARMarketing Theory, Michael J. Baker & Michael Saren(eds.), 2nd edition, SAGE
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav130
Proje130
Toplam(%)60
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)60
Finalin Başarıya Oranı(%)40
Toplam(%)100
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1  X   X   X
P2     
P3  X   X   X
P4     
P5      X
P6      X
P7     
P8     
P9      X
P10     
P11