Anasayfa  »  Devlet Konservatuvarı »  Müzik Teorisi Sanat Dalı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ1 + UYGULAMA (Saat)AKTS
ARMONİ IV DKS353 - 2 + 0 3

DERSİN TÜRÜSeçmeli
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI-
YARIYIL-
AKTS3
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)IProfesör Ali Sevgi
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) verilen bir bas hattı üzerine ya da bir soprano hattı altına fonksiyonel armoniyi uygulayabilir, aynı çalışmayı değişik tekstürlere adapte edebilir, literatürden seçilmiş konuyla ilgili örnekleri analiz edebilir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Dersin içeriğinin ve gerekliliklerinin anlatılması. Minör ve majör diziler arasındaki akor alış verişleri, alterasyonlar.
2. Hafta Haftalık ödev 1?in sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Minör ve majör diziler arasındaki akor alış verişleri, alterasyonlar.
3. Hafta Haftalık ödev 2?nin sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Minör ve majör diziler arasındaki akor alış verişleri, alterasyonlar.
4. Hafta Haftalık ödev 4?ün sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Napoliten akorunun anlatılması.
5. Hafta ARASINAV.
6. Hafta Haftalık ödev 6?nın sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Artık altılı akorların anlatılması.
7. Hafta Haftalık ödev 7?nin sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Artık altılı akorların anlatılması.
8. Hafta Haftalık ödev 7?nin sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Artık altılı akorların anlatılması.
9. Hafta Haftalık ödev 8?in sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Artık altılı akorların anlatılması.
10. Hafta Haftalık ödev 9?un sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Artık altılı akorların anlatılması.
11. Hafta ARASINAV.
12. Hafta Haftalık ödev 10?un sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Anarmonik yazımlar ve anarmonik modülasyon konularının kavratılması.
13. Hafta Haftalık ödev 11?in sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Anarmonik yazımlar ve anarmonik modülasyon konularının kavratılması.
14. Hafta Haftalık ödev 12?nin sınıf içi değerlendirmesinin yapılması. Anarmonik yazımlar ve anarmonik modülasyon konularının kavratılması.
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARTonal Harmony; Stefan Kotska, Dorothy Payne.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Eğitim-Uygulama
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav120
Ödev130
Devam110
Toplam(%)60
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)60
Finalin Başarıya Oranı(%)40
Toplam(%)100
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1
P1  X
P2 
P3 
P4 
P5 
P6 
P7 
P8 
P9 
P10 
P11 
P12 
P13 
P14 
P15 
P16 
P17 
P18 
P19 
P20 
P21 
P22 
P23 
P24 
P25 
P26 
P27