Anasayfa  »  Hukuk Fakültesi »  Hukuk Programı (%30 İngilizce)

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ1 + UYGULAMA (Saat)AKTS
AKADEMİK VE MESLEKİ İNGİLİZCE II LENG244 Dördüncü Yarıyıl (Bahar) 4 + 0 5

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI2
YARIYILDördüncü Yarıyıl (Bahar)
AKTS5
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Okuma, Dinleme, Konuşma ve Yazma becerilerini geliştirme
2) Anlam oluşturmada kullanılan doğru dil stratejilerini kullanarak, bilimsel alana yönelik metin türlerinde yer alan dil yapılarını ve kelime kullanımlarını inceleme ve anlam ilişkilendirmeleri yapma
3) Akademik metin yazım kurallarına uyarak akademik ve bilimsel alana yönelik metinler yazma
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( LENG243)
ÖNERİLEN DERSLER
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta 1. Introduction to the course
2. Hafta 2. Unit 7: Listening- Understanding speaker emphasis
3. Hafta 3. Unit 7: Speaking ? Asking for clarification and responding to queries
4. Hafta 4. Unit 8: Reading- Practicing reading skills with focus on language use
5. Hafta 5. Unit 8: Writing- Recognizing different academic essay types and structures
6. Hafta 6. Unit 9: Listening- Using different note-taking systems
7. Hafta 7. Unit 9: Speaking- Making effective contributions to a seminar and referring to other peoples? ideas in a seminar
8. Hafta 8. Unit 10: Reading- Recognizing the writer?s stance and level of confidence or tentativeness, Inferring implicit ideas
9. Hafta 9. Unit 10: Writing- Writing different types of academic essays by using direct quotations and compiling reference list
10. Hafta 10. Unit 11: Listening- Recognizing the speaker?s stance, Writing up notes in full
11. Hafta 11. Unit 11: Speaking- Building an argument in a seminar (Agreeing/ Disagreeing)
12. Hafta 12. Unit 12: Reading- Understanding how ideas in a text are linked
13. Hafta 13. Unit 12: Writing- Writing research reports
14. Hafta 14. General Revision
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR(1) Walenn, J (2009). English for Law. Reading: Garnet Publishing.

(2) Supplementary Materials (BUSFL-CDU)

Öğrencilerin eğitim alanlarına uygun bireysel çalışma materyalleri önerilmektedir.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Sunum
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav140
Sözlü15
Diğer15
Toplam(%)50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)50
Finalin Başarıya Oranı(%)50
Toplam(%)100
DİLİngilizce
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1     
P2     
P3     
P4     
P5     
P6     
P7     
P8     
P9     
P10     
P11     
P12